Subject: RE: Selgitustaotlus - väärtpaberituruseadus
From: "Kirsti Pent" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 13:56:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Uurin, kas olete jõudnud selgitustaotlusega tutvuda ja millal võiksime
vastust oodata. Mõistan, et puhkuste aeg, kuid olen siiski tänulik vastuse
eest esimesel võimalusel.

Lugupidamisega

Kirsti

Pent

Partner, vandeadvokaat

+372 5341 1175

|

+372 626 4300

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://tegos.legal/> tegos.legal

From: Kirsti Pent
Sent: pühapäev, 29. juuni 2025 17:53
To: [email-masked]; Info - RAM <[email-masked]>
Subject: Selgitustaotlus - väärtpaberituruseadus

Tere

Manuses on selgitustaotlus, milles palume Rahandusministeeriumi ja
Finantsinspektsiooni selgitust väärtpaberituruseaduses ja selle
rakendusaktis sätestatud ülevõtmispakkumisi puudutavate reeglite
kohaldumise kohta.

Lugupidamisega

Kirsti

Pent

Partner, vandeadvokaat

+372 5341 1175

|

+372 626 4300

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://tegos.legal/> tegos.legal